CĂLĂTORIE FĂRĂ GRIJI
Conduci în Europa și, dintr-o dată, autovehiculul are o defecțiune tehnică, ești implicat într-un accident sau ți se fură autovehiculul. Nu-ți fă griji! Cu garanția de mobilitate oferită de Mazda Europe Service, ai alături un partener de încredere – un partener pe care te poți baza în oricare dintre aceste trei situații, în peste 40 de țări.
Pentru a-ți face viața mai ușoară, fiecare autovehicul nou Mazda dispune de o garanție de mobilitate atunci când este înmatriculat pentru prima dată. Această garanție se prelungește de fiecare dată când un service este efectuat de unul dintre dealerii noștri Mazda autorizați.
CONTACT
NUMĂR DE TELEFON NAȚIONAL
021 327 26 26
NUMĂR DE TELEFON INTERNAȚIONAL
0043 1 525 03 410 44
ÎN CAZUL UNEI DEFECȚIUNI TEHNICE SAU AL UNUI ACCIDENT¹
1. Asistență rutieră | Recuperare
ÎN CAZUL UNEI DEFECȚIUNI SAU AL UNUI ACCIDENT
Dacă nu poți continua călătoria din cauza unei defecțiuni tehnice sau a unui accident, contactează centrul de service Mazda Europe Service, care va putea asigura asistență cât mai repede posibil. Dacă asistența rutieră nu poate rezolva problema la fața locului, vehiculul va fi transportat la cel mai apropiat partener de service. Vom acoperi costurile de recuperare. De asemenea, vom acoperi costurile unui taxi, ale transportului public local sau ale unui alt mijloc de transport, la prezentarea dovezii de achiziție în original, în limita sumei de 80 EUR inclusiv TVA.
2. Vehicul de schimb | Continuarea călătoriei | Ședere peste noapte | Recuperare
CE SE ÎNTÂMPLĂ MAI DEPARTE?
În cazul în care vehiculul nu poate fi reparat în aceeași zi în care s-a defectat, vom pregăti un vehicul de înlocuire echivalent.2
Ca alternativă, putem acoperi costurile unui bilet de tren la clasa I dacă defecțiunea sau accidentul a avut loc la mai mult de 80 km de domiciliul tău în linie dreaptă. În cazul în care călătoria cu trenul va dura mai mult de patru ore, vom acoperi costurile unui bilet de avion la clasa economică spre casă. Dacă preferi să aștepți ca vehiculul tău să fie reparat, te vom ajuta cu plăcere să faci rezervare la un hotel și vom acoperi costurile.3
Toți termenii, condițiile și detaliile referitoare la asumarea costurilor de către noi pot fi găsite în broșura noastră și termenii și condițiile de asigurare.
3. Achiziționarea de piese de schimb
DACĂ O PIESĂ DE SCHIMB NU ESTE DISPONIBILĂ
Dacă partenerul de service din străinătate nu are în prezent o piesă de schimb necesară pentru repararea vehiculului, o vom trimite cât mai repede posibil. Vom acoperi toate costurile de achiziție specială, inclusiv costurile de transport aerian și de livrare expres, precum și taxele vamale. Trebuie să plătești doar piesa de schimb propriu-zisă.
4. Recuperarea vehiculului
DACĂ REPARAȚIA DUREAZĂ MAI MULT TIMP?
Dacă partenerul de service local nu poate repara cauza defecțiunii sau deteriorarea vehiculului cauzată de accident în termen de cinci zile lucrătoare, vom aranja transportul înapoi al vehiculului tău la dealerul autorizat/partenerul de service cel mai apropiat de domiciliul tău. Vom acoperi costurile acestui transport înapoi până la o sumă de 1500 EUR inclusiv TVA.
5. În caz de eroare a șoferului¹
A GREȘI ESTE OMENEȘTE
Dacă nu poți continua călătoria din cauza erorii șoferului, cum ar fi pana de combustibil, îți stăm în continuare la dispoziție. Dacă asistența rutieră nu te poate ajuta să continui călătoria la fața locului, autovehiculul va fi transportat la cel mai apropiat partener de service. Vom acoperi costurile de asistență rutieră și de recuperare.²
6. În caz de furt al vehiculului¹
ÎN CAZ DE FURT
În cazul în care vehiculul a fost furat într-o locație aflată la mai mult de 80 km de domiciliul tău în linie dreaptă, vom aranja și finanța călătoria ta de întoarcere conform punctului 2 de mai sus. Ca alternativă, putem acoperi costurile unei șederi peste noapte într-un hotel, așa cum este detaliat în broșura noastră actuală.3
1Dacă ai nevoie de ajutor cu maşina – fie că este vorba de remorcarea vehiculului până acasă, sau de recuperarea vehiculului de acasă – suntem gata să te ajutăm. În cazuri de accident, furt sau chiar vandalizarea maşinii, vei primi din partea noastră asistenţă la nivel local. Serviciul Mazda Europe Service este disponibil 24 ore pe zi, 365 zile pe an, în mai mult de 30 de ţări europene pentru modelele Mazda cu o vechime mai mică de 10 ani.Vei primi asistenţă rutieră gratuită pentru 1 an de la achiziţia maşinii noi şi ulterior în fiecare an după efectuarea reviziei periodice la un reparator autorizat Mazda.
2Costurile cu combustibilul nu vor fi acoperite.
3Costurile pentru mese și alte consumații nu vor fi acoperite.
4Gratuit de la un număr de telefon fix/mobil din România.
5Furnizorul tău de telecomunicații poate percepe o taxă de conectare.