Info – Mazda Europe Service

CĂ­LĂ­TO­RIE FĂRĂ GRIJI

Conduci în Europa și, dintr-o dată, autovehiculul are o defecțiune tehnică, ești implicat într-un accident sau ți se fură autovehiculul. Nu-ți fă griji! Cu garanția de mobilitate oferită de Mazda Europe Service, ai alături un partener de încredere – un partener pe care te poți baza în oricare dintre aceste trei situații, în peste 40 de țări.
Pentru a-ți face viața mai ușoară, fiecare autovehicul nou Mazda dispune de o garanție de mobilitate atunci când este înmatriculat pentru prima dată. Această garanție se prelungește de fiecare dată când un service este efectuat de unul dintre dealerii noștri Mazda autorizați.

CONTACT

Raportează imediat defecțiunea prin telefon la centrul de service al Mazda Europe sau utilizează asistența noastră digitală în caz de defecțiune:

NUMĂR DE TELEFON NAȚIONAL
021 327 26 26

NUMĂR DE TELEFON INTERNAȚIONAL
0043 1 525 03 410 44

1Dacă ai nevoie de ajutor cu maşina – fie că este vorba de remorcarea vehiculului până acasă, sau de recuperarea vehiculului de acasă – suntem gata să te ajutăm. În cazuri de accident, furt sau chiar vandalizarea maşinii, vei primi din partea noastră asistenţă la nivel local. Serviciul Mazda Europe Service este disponibil 24 ore pe zi, 365 zile pe an, în mai mult de 30 de ţări europene pentru modelele Mazda cu o vechime mai mică de 10 ani.Vei primi asistenţă rutieră gratuită pentru 1 an de la achiziţia maşinii noi şi ulterior în fiecare an după efectuarea reviziei periodice la un reparator autorizat Mazda.

2Costurile cu combustibilul nu vor fi acoperite.

3Costurile pentru mese și alte consumații nu vor fi acoperite.

4Gratuit de la un număr de telefon fix/mobil din România.

5Furnizorul tău de telecomunicații poate percepe o taxă de conectare.