Mazda BDT
BDT Mazda a ales să fructifice oportunitățile oferite de Mazda Central and East Europe în momentul implicării sale directe pe piața românească, înființând în anul 2006 BDT Mazda. Fiind unul dintre cei mai performanți dealeri Mazda din România, BDT Mazda are o politică dinamică, raportată constant la evoluția pieței și solicitările clienților.
Principalul obiect de activitate îl constituie comercializarea de autovehicule noi Mazda, la care se adaugă centrul service specializat pentru întreaga gamă auto și divizia pentru comercializarea pieselor și accesoriilor originale Mazda. În prezent, activitatea se desfășoară în doua locații situate in București: Splaiul Unirii 223, service si vanzari si Sector 3 și Calea Griviței 198 – 200, Sector 1 – vanzari.
BDT Mazda și-a aliniat standardele conform cerințelor internaționale actuale, atât în ceea ce privește semnalizarea exterioară cât și decorul de la interior. Este vorba de un mobilier nou cu aspect modern, atenția fiind concentrată pe aspecte ce țin de impactul vizual prin poziționarea centrală a autovehiculelor expuse; oferirea unei experiențe interactive multimedia ce susține procesul de prospectare în vederea achiziționării; realizarea unei armonii vizuale între exterior și interior.
Fiind unul dintre cei mai performanți dealeri Mazda din România, BDT Mazda are o politică și o abordare dinamică, raportată constant atât la factorul obiectiv reprezentat de evoluția pieței cat și la cel subiectiv, anume solicitările clienților.
Satisfacția clienților reprezintă una dintre principalele premise ale unei strategii de business eficiente și performante. Clientul Mazda este o persoană informată iar ceea ce este foarte important, acesta este o persoană pasionată de brand și care se bucură de experiența șofatului.
Aici am considerat oportună dezvoltarea a încă unui PARTENERIAT – și am început să ne evaluăm cu rigurozitatea clienților noștri. Ne-am pus în locul lor și am definit acele trăsături cheie care caracterizează BDT Mazda și relația noastră de parteneriat cu aceștia:
- Reprezentarea la standardul internațional al brandului,
- Accesibilitate și dinamism,
- Adaptarea comunicării pentru a facilita interacțiunea clienților cu noi,
- Promptitudine,
- Stabilitatea echipei și consacrarea unui nivel superior de profesionalism.
La acest ultim punct menționat avem cel de-al treilea PARTENERIAT. Am gândit ca o companie de referință, stabilă și care are clar proiectate obiectivele pe care vrea să le atingă.
Acest efort este condiționat de funcționarea eficientă a echipei, alegerea oamenilor potriviți pentru posturile în care randamentul lor este maxim, cunoașterea și motivarea lor. Succesul BDT Mazda implică training constant prin programe de dezvoltare a abilităților de negociere și vânzare, disciplină și asimilarea valorilor brandului.
Practic fiecare membru al echipei se transpune în postura unui ambasador al brand-ului Mazda.
Pentru că valoarea ideilor rezidă în utilizarea lor, provocăm convenționalul și ne propunem să fim într-atât de buni încât să fim imposibil de ignorat– obiectivele principale fiind poziția de lider detașat în piața națională la nivel de brand și consacrarea BDT Mazda ca dealerul care îți oferă adevărata experiență Mazda.
Adresa
Splaiul Unirii Nr. 223,
București, Sector 3, C.P. 030136
Coordonate GPS
Latitudine: 44.411111
Longitudine: 26.120833
Program
Auto Noi: L-V: 9.00-18.00, S: 9.00-14.00
Service: L-V: 8.00-18.00, S: 9.00-13.00
Contact
Adresa
Calea Griviței Nr. 198-200,
București, Sector 1, C.P. 010755
Coordonate GPS
Latitudine: 44.456326
Longitudine: 26.061976
Program
Auto Noi: L-V: 9.00-18.00, S: 9.00-14.00
Contact
Galerie Foto
În consecință, îți punem la dispoziție câteva galerii cu fotografii din care poți aprecia gradul nostru de profesionalism.